معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: در مورد بدهی‌های فدراسیون کشتی مبلغ قابل بحث و پیگیری، ۱۵ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی در جریان مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون کشتی گفت: بدهی‌های مالیاتی را حل خواهیم کرد، بدهی به شرکت توسعه و تجهیزات هم که درون خانوادگی است و قابل حل می‌باشد، اما ۱۵ میلیارد بدهی به افراد حقیقی وحقوقی قابل بحث است که باید بررسی و پیگیری شود.

وی ادامه داد: در هزینه کرد باید طوری عمل شود تا تعهدی شکل نگیرد، جلسات مفصلی با سازمان مالیاتی و وزارت اقتصاد داشتیم تا بدهی‌های مالیاتی را سر و سامان دهیم. هیچکدام از فدراسیون‌ها اظهار نامه مالیاتی پر نکردند، چون فعالیت‌های ورزشی معاف از مالیات هستند.


بیشتربخوانید:دبیر: دخل و خرج فدراسیون با هم جور نیست/ حیدریان: حساب ها شفاف است/ داورزنی: ۱۵ میلیارد بدهی، قابل بحث می باشد


داورزنی با اشاره به بدهی‌های خارجی اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که زودتر باید تعیین تکلیف شود بدهی به اتحادیه جهانی است و در شأن کشور هم نیست که آن‌ها مرتب تهدید می‌کنند. البته بدهی‌های خارجی تنها مربوط به فدراسیون کشتی نیست.

وی با بیان اینکه به طور حتم تمام اعزام‌ها در جهت ارتقای سطح کشتی بوده است خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور طوری است که باید همه چیز مدیریت شود که این موضوع شامل تمام ارکان جامعه است. به همین دلیل تاکید دارم در سفر‌ها از اعزام افراد اضافه خودداری شود. حضور در مسابقات غیرضروری حذف شود چرا که باید منابع مالی را مدیریت کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نباید چشم‌مان فقط به دولت باشد تاکید کرد: با خادم هم نظر بودیم که به شرکت توسعه و تجهیز نباید اجاره داده شود. باید منابع مالی جدید ایجاد شود و فدراسیون دنبال اسپانسر‌ها برود. دولت به وظایفش عمل می‌کند، اما دبیرهم باید دنبال منابع و اسپانسر باشد.

وی افزود: نگاه ویژه‌ای به کشتی داریم. وزارت ورزش در بهترین شرایط و تخصیص صد در صد، ۱۲ و نیم میلیارد بیشتر نمی‌تواند پرداخت کند. ما در کشتی سال گذشته بیش از صد در صد پرداخت کردیم.

داورزنی در پایان عنوان کرد: به طور حتم شفاف سازی به سود کشتی است و ما هم مطمئن باشید کنار کشتی هستیم و با جدیت برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

واکنش سایت روسی به غیبت یزدانی و هادی در رقابت‌های جهانی

عسگری دبیر فدراسیون کشتی می شود؟


انتهای پیام/

صحبت‌های داورزنی درباره وضعیت فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار