علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در انتصابی دیگر، قصد دارد دبیر این فدراسیون را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، دست به تغییراتی زد و در اولین گام حمید سوریان را به عنوان نایب رئیس خود معرفی کرد و در حالی که همگان منتظر بودند تا دبیر فدراسیون کشتی نیز تغییر کند اما دبیر تصمیم گرفت در آن مجال انتصابات دیگری را در دستور کار خود قرار دهد.


بیشتر بخوانید:با فیگور گرفتن نمی‌توان قهرمان موفقی شد


بنابراین گزارش رئیس فدراسیون کشتی که این روزها با مشکلات مالی روبرو است برای خارج شدن از این شرایط و البته شفاف سازی مسائل مالی و همچنین موضوع بدهی ها خواستار تشکیل مجمع فوق العاده شد که این نشست قرار است ساعت ۱۰ صبح سه شنبه (۱۲ شهریورماه) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود و در جریان همین مجمع نیز احتمال دارد دبیر جدید فدراسیون معرفی شود.

محمداسد مسجدی دبیر فعلی فدراسیون کشتی با تائید این خبر گفت: قرار بود تا رقابت های جهانی در فدراسیون کشتی انجام وظیفه کنم اما شرایط طوری پیش رفت که فردا (سه‌شنبه) و پس از مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی، به محل کارم در وزارت ورزش باز خواهم گشت.

وی خاطرنشان کرد: تجربه بسیار خوبی را در کنار جامعه کشتی کسب کردم و امیدوارم کشتی ایران همیشه موفق باشد و البته ان شاالله آزاد و فرنگی کاران در رقابت های جهانی قزاقستان مدال های خوشرنگی را به دست آورند.

گفتنی است محمداسد مسجدی در زمان سرپرستی بهروز نعمتی به عنوان دبیر فدراسیون کشتی، جانشین رضا لایق شد.


بیشتر بخوانید:

لطفا فرافکنی نکنید و به فکر موفقیت ورزش اول کشور باشید/ به آنچه قول دادید عمل کنید

رو نمایی از مدال‌های مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۱۹ جهان


انتهای پیام/

آخرین تغییرات در فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار