همزمان با روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس صفحه تاریخ ایران و جهان، ویدئویی را تحت عنوان «عزای حسین (ع) با پول انگلیسی‌ها؟!‌ » منتشر کرد.

عزای حسین (ع) با پول انگلیسی‌ها؟!‌ +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مصادف با  ۱۲ شهریورماه و  یکصد و چهارمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری مجاهد مبارز علیه استعمار انگليس است که در تقویم کشورمان  به عنوان روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس ثبت شده  است.


بیشتر بخوانید: پس از شهادت رئیسعلی دلواری چه بر سر مردم ایران آمد؟ + موشن‌گرافی


همزمان با سالگرد شهادت دلیران تنگستان صفحه مجازی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ‌ای، در جدیدترین پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام خود برشی از سریال خاطره‌انگیز دلیران تنگستان را به همراه بخشی از بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره شهید دلواری منتشر کرد.

در متن کامل این پست آمده است:

«رهبر انقلاب: «نام سردار مؤمن و شجاعی مثل شهید «رئیسعلی دلواری» از نام‌هایی است که همیشه دل‌های مؤمن را که آشنایی به وضع او و مبارزات او داشته‌اند، در سراسر این کشور به خود جذب کرده است.
‌و خدا را شاکریم که بعد از پیروزی انقلاب، این نامی که سعی می‌شد پنهان بماند و این چهره ناشناخته بماند، بر سر زبان‌ها افتاد؛ او را شناختند، شخصیت او را ستودند، مظلومیت و شهادت مظلومانه‌ او را همه دانستند و فهمیدند.» ۱۳۸۹/۰۴/۰۵‌»

 
عزای حسین (ع) با پول انگلیسی‌ها؟!‌ +فیلم
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر انقلاب ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
کاش دولت تدبیر یه کم بینش دلواری را می داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
عجب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
برای شادی روح تمامی شهدای اسلام و ایران اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم