سفیر سابق ایران در سوریه از هدیه رهبر معظم انقلاب به کسی که پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک را ساقط کرده بود خبر داد.

روایتی از هدیه رهبرانقلاب به ساقط‌کننده پهپاد آمریکایی + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۳۰ خرداد ماه بود که خبر سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته گلوبال هاوک آمریکا به تیتر یک رسانه‌های جهان تبدیل شد و بار دیگر قدرت نظامی و موشکی ایران را به رخ جهانیان کشید.

حسین شیخ الاسلام سفیر سابق ایران در سوریه با حضور در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا در شبکه افق توضیحات جالبی را در خصوص نحوه سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا که به حریم هوایی کشورمان تجاوز کرده بود داد.

شیخ الاسلام همچنین در بخشی از این برنامه  از هدیه رهبر معظم انقلاب به کسی که پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک را ساقط کرده بود خبر داد. در ادامه ویدئویی از صحبت‌های جالب و شنیده نشده شیخ الاسلام درباره هدیه رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:


بیشتربخوانید: آمریکایی‌ها فیلم جنگی رو خوب می‌سازن، اما در واقعیت افتضاح می‌جنگن +تصاویر


گفتنی است؛ پهپاد غول پیکر جاسوسی (گلوبال هاوک) در ساعت ۱۴ دقیقه بامداد ۳۰ خرداد ماه از یکی از پایگاه‌های نیرو‌های آمریکایی در جنوب خلیج فارس به هوا برخاست و بر خلاف قوانین هوانوردی کلیه تجهیزات مربوط به معرفی خود را خاموش نمود و در نهایت پنهان‌کاری در محدوده تنگه هرمز مشغول جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی شد. سرانجام در ساعت ۴ و پنج دقیقه بامداد در حالی که هواپیمای متجاوز وارد فضای سرزمینی کشورمان شده بود، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار