مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از شروع به کار ۹ پروژه در مردادماه امسال در شهرستان نهبندان خبر داد.

جعفری مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: یکی از این پروژه‌ها احداث خانه محله کوی صاحب الزمان نهبندان بازیربنای ۵۴۸ متر و با اعتبارقراردادی ۱۹ میلیارد ریال است که تا کنون ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او با اشاره به اصلاح شبکه فرسوده‌ی آب و نوسازی انشعابات فرسوده کوی صاحب الزمان نهبندان افزود: این پروژه ۳ هزار متر زیربنا دارد.

جعفری با بیان اینکه ردیف اعتبار این پروژه با پروژه کمک به اصلاح شبکه توزیع آب و نوسازی انشعابات محله سردشت نهبندان یکی است. گفت: اصلاح شبکه توزیع آب و نوسازی انشعابات محله سردشت نهبندان ۵ هزار متر زیربنا دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: این دو پروژه تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اعتبار قراردادی آن ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

او با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده آب و نوسازی انشعابات فرسوده‌ی محله آشور خانه محله نهبندان یکی دیگر از این پروژ‌ها است اظهار کرد: این پروژه بازیربنای ۳ هزار متر و با اعتبارقراردادی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جعفری ادامه داد: اصلاح شبکه فرسوده‌ی آب و نوسازی انشعبات فرسوده محله مسجد گلستان نهبندان با داشتن ۳ هزار متر زیربنا و اعتبار قراردادی بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: کمک به بهسازی خیابان شهدای ۱۱، محله مسجد گلستان نهبندان و پروژه نوسازی و بهسازی خیابان شهدا ۸ محله سردشت نهبندان با اعتباری قراردادی بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وزیربنای ۳ هزار و ۲۳۰ متر است که تا کنون این دو پروژه ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او با بیان اینکه احیا، نوسازی و بهسازی محور خیابان‌های شهدای ۸ و ۱۱ نهبندان از دیگر این پروژه‌ها است گفت: این پروژه با داشتن ۲ هزار و ۹۰ مترزیربنا و اعتبار قراردادی ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تا کنون ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جعفری در پایان افزود: کمک به احداث پارک و بازاچه صنایع دستی محله مسجد گلستان نهبندان نیز دارای ۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال اعتبار قراردادی است و ۴۰۰ متر زیربنا دارد که تا کنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در شهریور امسال استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان سفر و پروژه‌هایی را در این شهرستان افتتاح کرد. پروژه احداث خانه محله کوی صاحب الزمان شهر نهبندان به نمایندگی از ۹ پروژه ستاد بازآفرینی شهری ازجمله پروژه‌های افتتاحی بود.

انتهای پیام / ط ا

افتتاح ۹ پروژه باز آفرینی شهری در شهرستان نهبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار