رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از اجرای بهسازی و روکش آسفالت گرم ۶ کیلومتر از محور دیهوک – طبس خبر داد.

 کیانپور رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای دیهوک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:   به منظور  افزایش ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی بخش دیهوک، جلوگیری از صدمات احتمالی به خودرو‌های عبوری و به منظور رفاه حال مسافران، عملیات روکش آسفالت محور دیهوک - طبس به طول ۶ کیلومتر، انجام شد.

 او با بیان اینکه اکثر محور‌های حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بار‌های ترانزیتی و همچنین مسیر تردد مسافران و زائرین استان‌های جنوبی کشور به مشهد مقدس می‌باشد ازود: این محورها  از بار ترافیکی نسبتا بالایی برخوردار است و نیاز به توجه بیشتر در زمینه اختصاص اعتبارات ایمنی راه به این حوزه را دارد .

 کیانپور ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون اجرای عملیات لکه گیری آسفالت به میزان ۲ هزار و  ۶۰۰ متر مربع در محور‌های حوزه استحفاظی دیهوک از جمله اقدامات این اداره در حوزه نگهداری از راه‌های بخش در این مدت بوده است.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای دیهوک  در خصوص طول راه‌های حوزه استحفاظی گفت: این حوزه استحفاظی در مجموع دارای ۱۲۵ کیلومتر بزرگراه، ۲۲۰ کیلومتر راه اصلی، ۲۲ کیلومتر راه فرعی و ۱۴۵ کیلومتر راه روستایی آسفالته می‌باشد.

انتهای پیام / ط آ

روکش آسفالت محور دیهوک - طبس به طول ۶ کیلومتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.