رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در ۴ ماهه امسال، به تخلفات ۳۸ شرکت و ۴۶ راننده حمل و نقل عمومی استان رسیدگی شد.

رضائی رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در این مدت ۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ استانی برگزار و درآن به تخلفات ۳۸ شرکت حمل ونقل اعم از باری و مسافری استان رسیدگی شد.

او با بیان رسیدگی به تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در ۴ ماهه اول امسال افزود: ۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ استانی برگزار و در آن به تخلفات ۴۶ راننده ناوگان حمل ونقل عمومی استان رسیدگی شد.

رضائی درخصوص آرای صادره در این جلسه گفت: برای این شرکت‌ها بنا به نوع و مرتبه تخلف، رای تذکر کتبی و جریمه نقدی صادر شد.
رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده استان در ادامه افزود: برای رانندگانی که دارای تخلف حمل ونقلی بوده اند نیز بنا به نوع تخلف و تکرار آن، تذکر کتبی و تعلیق یک ماهه کارت هوشمند در نظر گرفته شد.

و با بیان تخلفات انجام شده از سوی شرکت‌ها اظهار کرد: عدم رعایت مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، عدم رعایت مقررات مربوط به نرخ و بلیط مسافری، عدم رعایت مقررات مهار مناسب بار و ... از جمله این تخلفات بوده است.

رضائی در خصوص تخلفات انجام شده از طرف رانندگان حمل ونقل عمومی برون شهری بیان کرد: جابجائی بار بدون بارنامه، عدم مهار بار مناسب، فقدان یا عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی، حمل بار اضافه بر ظرفیت خودرو و ... از جمله این موارد است.

انتهای پیام / ط ا

رسیدگی به تخلفات ۳۸ شرکت حمل ونقل عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.