سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری آیین تجلیل از دانش‌آموزان، سرپرستان و مربیان مقام‌آور در مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماشاءالله پروین معاونت تربیت بدنی و سلامت استان کرمانشاه گفت : آیین تجلیل از دانش‌آموزان، سرپرستان و مربیان مقام‌آور در مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های سراسر کشور با حضور مدیران و مسؤولان آموزش و پرورش استان در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ناحیه یک برگزار شد.

او با تبریک موفقیت و درخشش دانش‌آموزان استان در عرصه‌های ورزشی و کسب عناوین برتر کشوری، تربیت بدنی و زیستی را یکی از ساحت‌های ششگانه تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت : سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان یکی از موضوعات اساسی و مهم آموزش و پرورش است و بر طراحی و برنامه‌ریزی در خصوص توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی در سطح مدارس تاکید کرد.

او با تاکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش در جامعه و آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش مدارس، مهم‌ترین هدف آموزش و پرورش استان را سلامت، تندرستی دانش‌آموزان و سپس آماده کردن آنان برای رقابت در میادین ورزشی عنوان کرد و افزود: رشد و ترقی ورزش در جامعه، از بروز ناهنجاری‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

 زارعی رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان گفت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، احترام به قانون، فراهم کردن محیطی شاداب، ایجاد رفاقت، همدلی و در کنار آن رقابت و تربیت دانش‌آموزان برای آشنایی با مسائل اجتماعی و سیاسی است.

زارعی با بیان این‌که تمهیدات لازم در این راستا مهیا شده است گفت: هرم مسابقات از سطح مدارس آغاز می‌شود و سپس در سطوح استانی، کشوری و بین‌المللی ادامه می‌یابد و دانش‌آموزان استان در آمادگی مطلوبی قرار دارند.

 

 

انتهای پیام/د

تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور در مسابقات قهرمانی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.