نماینده مردم مشهد گفت: بنده چندین بار تذکر داده‌ام که عده‌ای در فضای مجازی برای ما مشکل ایجاد می‌کنند و تهمت و افترا می‌زنند اما کسی آنها را شناسایی نمی‌کنند.

آقای جهرمی شما فرار رو به جلو می‌کنید/ عده‌ای در فضای مجازی به تهمت و افترا می‌زنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در سوالی از وزیر ارتباطات مبنی‌بر علت عدم انجام وظایف قانونی وزارت ارتباطات ار احراز هویت افراد در اینترنت، ساماندهی فیلترکشن‌ها و قطع سیمکارت‌های مجعول، اظهار کرد: ما باید برای مردم فضایی را ایجاد کنیم که بتوانند از خدمات شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، اما متأسفانه برای دسترسی به این فضا باید از فیلترشکن استفاده کرد.

او تصریح کرد: اشکال امر در این است که برای مدیریت فضای مجازی و فیلترشکن‌ها برنامه مشخصی وجود ندارد، بنابراین باید سطح دسترسی اشخاص و هویت آن‌ها مشخص شود.

پژمانفر افزود: امروز بین ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون سیمکارت مجعول در کشور وجود دارد که معلوم نیست مخاطبانش چه کسانی هستند و چه اقداماتی با آن انجام می‌دهند.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که سیمکارتی که برای اتباع ایرانی صادر می‌شود، برای اتباع غیرایرانی نیز قابل دسترسی بوده و نتیجه هم سیمکارت‌هایی است که بدون هویت فضا را برای بروز جرائم و سوءاستفاده فراهم کرده است.

او بیان کرد: به نظر می‌رسد که آقای جهرمی با فرار رو به جلو به جای پاسخ به سوال بنده خود سوال طرح می‌کند، آقای جهرمی شما در شبکه‌های مجازی محدودیت ایجاد می‌کنید وگرنه همه می‌توانند در آن فعال باشند.

پژمانفر افزود: شما شیپور را از انتها می‌نوازید در حالی که باید در تطبیق هویت افراد در شبکه‌های مجازی دقت کنید.

نماینده مردم مشهد بیان کرد: بنده چندین بار تذکر داده‌ام که عده‌ای در فضای مجازی برای ما مشکل ایجاد کرده و تهمت افترا می‌زنند، اما کسی نیست که آنها را شناسایی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار