سرپرست پلیس آگاهی مازندران از شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو و منزل در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو زانتیا در شهرستان فریدونکنار و کشف آن به صورت رها شده در یکی از روستا‌های حومه شهرستان بابل در حالی که قطعات زیادی به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال از آن توسط سارق یا سارقان سرقت شده بود، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس موفق شدند، رد یک دستگاه خودرو یدک کش را در حوالی محل کشف خودرو شناسایی و به سرنخ‌های مهمی دست یابند.

سرهنگ ساداتی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده، ماموران در ادامه مالک یدک کش را شناسایی و دستگیر کردند و با انجام تحقیقات از این فرد موفق شدند، سه متهم اصلی این پرونده شامل یک زن و ۲ مرد از سارقان حرفه‌ای را در یکی از شهرستان‌های مرکزی استان دستگیر کنند.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به جرم انتسابی و ۴ فقره سرقت منزل اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س
 

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل و خودرو در فریدونکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار