مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از حضور ۴ شهر و روستای ملی در سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران خبر داد.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه هم‌اندیشی هنرمندان و صنعتگران صنایع‌ دستی مازندران که در سالن اداره‌کل برگزار شد، گفت: ۴شهر و روستای ملی صنایع‌ دستی مازندران به جهت تنوع و کیفیت محصول ظرفیت خوبی برای ارائه در نمایشگاه صنایع دستی تهران دارد.

او افزود: تلاش خواهیم کرد با دقت و نگاه هنرمندانه غرفه‌ای با حفظ اصول و نمایش صنایع‌دستی استان طراحی و اجرا کنیم تا بتواند قدرت مازندران را به نمایش بگذارد.

ایزدی با بیان این مطلب که همراهی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دو جهت ارزشمند است، گفت: حمایت از هنرمندان شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین معرفی ظرفیت‌های آن منطقه که قطعا با توجه به تجربه خوب این اداره‌کل در نمایشگاه گردشگری تهران توقع داریم مازندران متفاوت‌تر از قبل در این نمایشگاه حضور یابد.

او افزود: نمایشگاه فرصتی برای نمایش ظرفیت‌های یک استان است و مربوط به یک اداره و یا فرد خاص نیست و باید با تمام توان از این فرصت پیش آمده استفاده شود.

سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی۲۳آبان ماه سال جاری به مدت ۴روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار