مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: اتمام اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی معتادان کرمان با توجه به جمعیت زندانیان فعلی نیازمند تامین اعتبار است.

اتمام اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی معتادان کرمان نیازمند تامین اعتباربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رمضان امیری مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: اتمام اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی معتادان کرمان با توجه به جمعیت زندانیان فعلی نیازمند تامین اعتبار است، این اردوگاه بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع ساختمان دارد.

امیری با بیان اینکه این اردوگاه برای حرفه‌آموزی مددجویان و زندانیان مواد مخدر در حال احداث است عنوان کرد: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و ۶ میلیارد تومان از اعتبار استانی برای آن هزینه شده است.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان با اشاره به اینکه برای تکمیل فاز اول این اردوگاه مبلغ ۷ میلیارد تومان نیاز است گفت: عملیات اجرایی این اردوگاه از سال ۷۹ آغاز شده است.

او با بیان اینکه در آن زمان ظرفیت این اردوگاه برای پذیرش هزار نفر مددجو برنامه‌ریزی شده است افزود: بیش از ۱۰ هزار زندانی در زندان‌های استان کرمان حضور دارد که ۶۰ درصد این زندانیان در رابطه با مواد مخدر در زندان هستند.

امیری با اشاره به اینکه درصد بالایی برگشت زندانیان به زندان‌ها را داریم بیان کرد: در برخی شهرستان‌ها تا ۵۴ درصد بازگشت زندانیان به زندان را شاهدیم.

لحظاتی قبل، سردار مومنی دبیر کل مبارزه با مواد مخدر کشور از مرکز ماده ۴۲ کبوترخان رفسنجان بازدید کرد.

انتهای پیام/س

وجود بیش از ده هزار زندانی در زندان‌های استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار