مدیر کل زندان‌های استان کرمان گفت: زندان کرمان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خوبی دارد که این موفقیت‌ها مرهون تلاش افرادی است که امروز به بازنشستگی نائل آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   رمضان امیری، مدیر کل زندان‌های استان کرمان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اداره کل زندان‌های استان کرمان گفت:۹۰درصد پیشرفت و موفقیت در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، حمایتی و... را مدیون همکاران بازنشسته هستیم.

او افزود: روز خانواده و تکریم بازنشستگان یادآور تلاش و تکاپوی ارزنده و ارزشمند قشری فرهیخته، اندیشمند وصاحب تجربه و مهارت است.

امیری بیان کرد: بازنشستگان در نهایت اخلاص و صداقت و عاری از منت ۳۰سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت رسانی در زندان صرف کرده و ازجان مایه گذاشتند.

او تصریح کرد:قدر مسلم خدمت در جامعه اسلامی و فعالیت در سنگر اصلاح و تربیت توفیقی کم نظیر است که خداوند به ما ارزانی داشته و انجام برنامه‌های این چنینی و تکریم پیشکسوتان و بازنشستگان می‌تواند موجب ارتقاء انگیزه خدمت کارکنان فعلی دستگاه باشد.

او افزود: جوانان امروز در هر عرصه‌ای باید از تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان استفاده و آن‌ها را در کار‌های خود اجرایی کنند.

مدیر کل زندان‌های استان کرمان با تشکر از زحمات و خدمات بازنشستگان این مجموعه، نیروی انسانی با تجربه و کارآمد را عامل اصلی پیشرفت و توسعه هر نهادی دانست.

امیری با اشاره به ضرورت تکریم بازنشستگان اظهار داشت: استفاده از تجربیات و مشارکت فکری نیرو‌های بازنشسته می‌تواند در برنامه‌های زندانبانی راهگشا باشد.

همچنین حجت الاسلام الله بخش نیک نام، رییس اداره فرهنگی اداره کل زندان‌های استان کرمان هم با ارج نهادن به بازنشستگان اداره کل زندان‌های استان کرمان بهره مندی از تمایلات عاطفی خانواده، پرکردن اوقات فراغت، ورزش و برنامه ریزی برای زندگی در دوران بازنشستگی را ضروی دانست.

او از پیشکسوتان عرصه زندانبانی در استان خواست تا با حضور در جمع نیرو‌های جوان، تجربیات خود را در اختیار آن‌ها بگذارند.

این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، هنری، مسابقه ورزشی و تجلیل از بازنشستگان و خانواده همکاران مرحوم اداره کل زندان‌های استان کرمان همراه بود.
انتهای پیام/ی

زندان کرمان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خوبی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار