فرماندار قصرشیرین از آماده سازی این شهرستان برای تردد زوار اربعین خبر داد و گفت : تلاش می‌کنیم کار‌های اجرایی تا پایان شهریور به اتمام برسد.

آماده سازی قصرشیرین برای تردد زوار اربعینبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین با اشاره به پیگیری‌هایی که برای بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال انجام شده، گفت : در حال فراهم کردن زیرساخت‌ها برای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین در قصرشیرین هستیم و برنامه داریم همه کار‌هایی اجرایی تا پایان شهریور به اتمام برسد.

او با بیان اینکه در سال ۹۶ هدفگذاری شده بود حدود ۵۰۰ هزار زائر از مرز خسروی به عتبات عالیات بروند، گفت : هدفگذاری برای امسال حضور بیش از یک میلیون زائر اربعین در قصرشیرین است.

تاتار افزود: تمام زیرساخت‌های راه، آب، برق، خدمات سوخت، اسکان، امنیت زوار و... در حال فراهم شدن است.

او از احداث ۱۴۰ هکتار پارکینگ با ظرفیت حدود ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو نیز خبر داد و گفت: اردوگاه هلال احمر با ظرفیت پنج هزار نفر نیز در نزدیکی مرز برپا می‌شود.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به استقرار شهرداری منطقه ۱۳ تهران در قصرشیرین برای ارائه خدمات شهری، افزود: تمام خدمات شهری جمع آوری زباله، تعبیه مخازن زباله، رنگ آمیزی و پاکسازی جداول و... بر عهده شهرداری است.

تاتار گفت: حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از نیرو‌های شهرداری تهران در این ایام در قصرشیرین ارائه خدمات خواهند داشت.

او از آمادگی مراکز اقامتی، هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌های قصرشیرین نیز برای اسکان زوار یاد کرد و افزود: مشکلی برای پذیرایی از زوار در این بخش نداریم.

فرماندار قصرشیرین گفت: زیرساخت‌های خود مرز خسروی نیز در حال تکمیل شدن است.

تاتار پیش‌بینی کرد زوار اربعین استقبال خوبی از مرز خسروی داشته باشند و گفت: خسروی نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات است و جاده دسترسی مناسبی هم دارد .

 

 

انتهای پیام/د

فراهم کردن زیرساخت‌ها برای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.