فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از استقرار پلیس امنیت اقتصادی در استان تا یک ماه دیگر خبر داد.

فعال شدن پلیس امنیت اقتصادی در گمرک پرویزخانبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علی اکبر جاویدان  با اشاره به اعلام هرساله اولویت‌های ناجا در برخورد با جرائم، گفت: این اولویت‌ها برگرفته از مطالبات مردمی است که در هر استان بسته به تناسب و نیاز و شرایط آن متفاوت استدر استان کرمانشاه نیز بسته به شرایط و نیاز، سه اولویت مبارزه و مقابله با سرقت، اعتیاد و مواد مخدر و قاچاق کالا محور کار پلیس در سال جاری قرار گرفته است.

جاویدان در ادامه از مبارزه با قاچاق کالا به عنوان اولویت دیگر پلیس استان یاد کرد و افزود: متاسفانه معضل قاچاق به خودی خود آسیب‌هایی به همراه دارد، اما مسئله اصلی آسیب‌هایی است که از قِبَل این جرم به اقتصاد کشور وارد می‌شود.

مقام ارشد انتظامی استان از فعال شدن پلیس امنیت اقتصادی در گمرکات کشور خبر داد وافزود: حداکثر ظرف یک ماه آینده این پلیس در گمرک پرویزخان نیز مستقر می‌شود که کاراصلی آن مبارزه با قاچاق کالا خواهد بود.

جاویدان به شایعات در خصوص افزایش قاچاق خروجی کالا‌هایی مانند گندم، برنج و احشام از طریق مرز‌های استان گفت: قاچاق این کالا‌ها بصورت موردی وجود دارد، اما قاچاق سازمان یافته در زمینه این اقلام گزارش نشده است.

وی با اشاره به سیر کاهشی ورود کالای قاچاق به کشور از طریق مرز‌های استان گفت: تنها در بحث کالا‌های ممنوعه از جمله اسلحه افزایش ورودی داریم.

انتهای  پیام/ز


مقابله پلیس با قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.