باند سه نفره سارقان طلا منزل در شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دیشب در عملیاتی هدفمند یک باند سه نفره  سارقان طلا از منزل در شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در روز‌های پایانی هفته گذشته در شهر بوشهر تیم عملیاتی ویژه  شکل گرفت و پس از پشتیبانی موثر اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق میدانی تیم عملیاتی پلیس موفق به شناسایی محل تجمع سارقان در شهرک نیایش شد.

او ادامه داد: ساعت ۲۲ دیشب هنگامی که سارقان آماده می‌شدند تا با استفاده از یک جفت پلاک سرقتی اعمال مجرمانه خود را ادامه دهند در محاصره پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بیان کرد: سارقان بدون توجه به ایست پلیس فرار کردند که با شلیک‌های متعدد، یک نفر از آن‌ها دستگیری و دو نفر متواری شدند.

سرهنگ عرب زاده گفت: با ادامه عملیات نفر دوم در حالی که در تاریکی شب در بیابان‌های اطراف شهرک نیایش پنهان شده بود، به دست تیم یگان امداد شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: با دستگیری این دو نفر محل مخفی کردن اموال سرقت شده در یک منزل مسکونی در محله تنگک شناسایی و با همکاری تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان منزل مورد نظر محاصره شد و ضمن دستگیری نفر سوم، مقادیر زیادی طلا و اموال سرقت شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عنوان کرد: این باند سه نفره تاکنون به هفت فقره سرقت طلا از منزل در شهر بوشهر و سرقت یک جفت پلاک خودرو در شهر گناوه اعتراف کرده اند.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: هر سه متهم دستگیر شده غیر بومی و ساکن استان همجوار و دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

او گفت:خواهر یکی از سارقان دستگیر شده که ساکن شهر بوشهر است کلید منزل خود را در اختیار برادرش قرار داده بود و او نیز از این منزل برای نگهداری اموال سرقت شده و استراحت دوستان سارقش استفاده می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: دیشب تعدادی از مالباختگان با حضور در کلانتری ضمن شناسایی اموال سرقت شده خود از سرعت عمل پلیس در شناسایی و دستگیری این باند سارق تشکر کردند.

سرهنگ عرب زاده با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از شهروندان خواست محل سکونت خود را به امکانات و تجهیزات حفاظتی و دوربین مداربسته مجهز کنند، از نگهداری طلا در یک محل متمرکز خودداری کنند، هنگام مسافرت طلا و اموال گرانبهای خود را به صندوق امانات بانک بسپارند، منزل خود را در اختیار افراد و بستگان سابقه دار قرار ندهند و موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

دستگیری سارقان طلا در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ممنون از همه پلیس ها