آیین افتتاح نخستین سالن اختصاصی کشتی (کلاسیک) بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی خراسان و عضو شورای  شهر مشهد، در این مراسم با تاکید بر اولویت دادن به ورزش بانوان گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی قطعا برای استان ثمرات فراوانی خواهد داشت و باعث می‌شود که خراسان مجدد به اوج قهرمانی‌های خود برسد.

او ادامه داد:  ورزش بانوان همیشه دچار محدودیت‌های گسترده است، ولی با همت مضاعف شهردار و معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲، امروز شاهد بازگشایی این فضای مناسب برای ورزش بانوان باشیم.

در ادامه مراسم احسان قیطاقی، معاون فنی و اجرایی منطقه ۲  در خصوص افتتاح اولین سالن کشتی بانوان در مشهد گفت: در ابتدای سال تصمیم بر این شد که بانوان کشتی گیر مشهدی دارای سالن اختصاصی  باشند و امروز شاهد افتتاح اولین سالن اختصاصی بانوان با دو تشک  هستیم و تلاش داریم تا امکانات بیشتری در این محیط برای بانوان شهرمان فراهم سازیم.
 
او ادامه داد: در گذشته کشتی بانوان دارای سالن مجزا نبود و بانوان باید در زمان‌های مشخص از سالن آقایان استفاده می‌کردند که این امر از نظر بهداشتی و امنیتی دچار مشکل بود، ولی اکنون سالن ویژه ای در پارک حجاب برای استفاده تخصصی بانوان در مشهد ایجاد شده است.
 
انتهای پیام //ا.ز 
 

حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی

برچسب ها: کشتی ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.