عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر لزوم جراحی غده سرطانی فساد گفت: نوبت به برخورد با مفسدان یقه‌سفید که رسید، صدای عده‌ای بلند شد.

/عینی /برخورد با مفسدان یقه سفید، صدای عده‌ای را بلند کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری،گفت: جناب آقای روحانی فرمودید «کارها با بگیر و ببند درست نمی‌شود»، این در حالی است که عده‌ای در کشور مسیری را طراحی کرده‌اند که پیوسته مفسد تولید می‌شود؛ با این مفسدین باید چه کرد؟

وی ادامه داد: باید برای مفسدان هتل بگیریم؛ این غده سرطانی را باید جراحی کرد. چرا زمانی که نوبت به مفسدان یقه سفید و ویژه می رسد، صدای عده‌ای بلند می‌شود؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات وزارت امور خارجه با مقامات اروپایی گفت: چرا مجلس در جریان مذاکراه با اروپا قرار ندارد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مگه مجلس تاحالا درجریان کدوم کار وزارت خارجه .مذتکرات دولتی باخارج بوده که الان توقع درجریان بودن میکنید.برجامم همیجوری .اف ای تی اف. 2030 وو
آخرین اخبار