معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: در مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با ۷ ورزشکار در هفت وزن موفق به کسب مقام سوم تیمی گردید.

زنجان بر سکوی سوم کشتی قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حسین محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: در این مسابقات ۱۳ تیم کشتی قهرمانی از استان‌های مازندران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، قزوین، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان، سمنان، کردستان، خراسان شمالی، زنجان و تهران حضور داشتند.
 
او اضافه کرد: در این مسابقات ورزشکاران در ۱۰ وزن، ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: در این مسابقات ساسان محمدی در وزن ۵۷ کیلوگرم از زنجان دوم، میلاد بیگدلی در وزن ۶۱ کیلو از خدابنده دوم و علیرضا عباسی از زنجان در وزن ۸۶ کیلو اول، محمد سالار همدانی در وزن ۹۲ کیلو از ابهر چهارم، احمد یوسفلی در وزن ۹۷ کیلو از هیدج دوم و دانیال نظری در وزن ۱۲۵ کیلو از ابهر اول شد.

محمدی در پایان گفت: در نتایج تیمی نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران با ۱۶۵ امتیاز اول، مازندران با ۱۳۶ امتیاز دوم و زنجان با ۱۲۸ امتیاز سوم شد.
 
انتهای پیام/ن
 

زنجان بر سکوی سوم کشتی ایستاد

برچسب ها: کشتی ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.