ورزشگاه شهید چمران ساوه با دستان خالی برای بازی‌های لیگ آماده سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: ورزشگاه شهید چمران ساوه با در حال آماده شدن است و با وجود اینکه هنوز برای بازی‌های لیگ آماده سازی نشده است، اما تلاش جدی برای آماده سازی سریع این ورزشگاه در دستور کار است.

آماده سازی ورزشگاه شهید چمران ساوه با دستان خالی

آقازاده با بیان این که و پیش بینی می‌شود ورزشگاه شهید چمران تا ۱۵ مهرماه اماده سازی شود افزود:مقرر شده که زیرساخت‌های ضروری به گونه‌ای مهیا شود تا بتوان مسابقات لیگ یک فوتبال را در این استادیوم برگزار کرد و امیدواریم در این تاریخ مسابقات خانگی خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران برگزار شود.

او اضافه کرد: از موقعی که تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته یک رفت مسئولان استانی و شهرستانی دنبال این بودندکه زیرساخت‌ها و زمین بازی برای رقابت‌های خانگی این تیم آماده شود و این تلاش‌ها ادامه دارد.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به عنوان یکی از ۲ نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک کشور بازی می‌کند و، چون زمین استادیوم شهید چمران، آماده نشده و مورد تایید لیگ نیست این تیم مجبور است بازی‌های خانگی را در خارج از ساوه در شهر‌های دیگر اجرا کند و از تماشگر خانگی محروم باشد.

انتهای پیام / ج

ورزشگاه شهید چمران ساوه با دستان خالی برای بازی‌های لیگ آماده سازی می‌شود

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.