رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عده زیادی از مردم منطقه ابرده با نشانه‌های مسمومیت به درمانگاه منطقه مراجعه کرده اند.

علت مسمومیت مردم منطقه ابرده شاندیز چیست؟/آب شرب یا مصرف مواد غذایی خاص؟وفایی نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به مسمومیت عده ای از مردم ابرده شاندیز و مراجعه آن ها به مراکز بهداشتی گفت: شبکه بهداشت و درمان ابرده، علت مسمومیت مراجعان را در دستور کار خود قرار داده است.
 
علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: عده زیادی با نشانه‌های استفراغ و تهوع به درمانگاه خیریه دارالشفاء شاندیز مراجعه کرده اند که معلوم نیست به چه دلیلی این اتفاده رخ داده است.
بیشتر بخوانید:مسموم شدن ۳۰ نفر در استخر

او ادامه داد: انتقال مراجعان از طریق آمبولانس نبوده  و مداوای مراجعان به صورت سرپایی صورت گرفته است.
 
علیشاهی گفت:بر اساس آمار غیر رسمی مراجعات به مراکز خصوصی ۳۰۰ نفر اعلام شده  اما مراجعات ثبت شده به مراکز جامع سلامت ۹۰ نفر بوده است.

تیم بررسی واحدبیماری‌ها، بهداشت محیط و آزمایشگاه برای تعیین علت حادثه به ابرده شاندیز مراجعه کردند که نتیجه متعاقبا اعلام می‌شود.

 
انتهای پیام//م.م
 
 

تشریح علت مسمومیت تعدادی از مردم ابرده شاندیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.