فرماندار صحنه گفت: چهار پکیج گازرسانی در بخش های مرکزی و دینور با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد ۵۰ روستای باقیمانده شهرستان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و شهرستان صحنه در ردیف شهرستان های سبز قرار خواهد گرفت .

شهرستان صحنه در ردیف شهرستان های سبز قرار خواهد گرفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علیرضا حیدری فرماندار صحنه گفت: اخلاص در عمل و سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باعث شد تبدیل به دو اسطوره بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند و مدیران باید در تمامی سطوح مدیریتی خود از الگوی اخلاقی و مدیریتی آنان استفاده کنند.

او با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی در سرزمین ما مرهون تلاشهای شبانه روزی دولتمردان و نیروهای نظامی و انتظامی و از خود گذشتگی ها و ایثارگری رزمندگان وخون پاک ومقدس شهدا با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است ، بیان کرد : مدیران باید سبک و سیاق مدیریتی خود را از الگوهای اسلامی برداشت کرده و ساده زیستی و توجه به قشر محروم جامعه را سر لوحه امور خود قرار دهند.

او در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه ای که بر ملت ما تحمیل شده خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم وعده داده که از پس هرسختی ، آسانی هست و آیه ی مبارکه " ان مع العسر یسری " بیانگر این واقعیت است و به زودی شاهد شکست دشمنان این ملت خواهیم بود.


حیدری با استناد به ابلاغ سند توسعه اشتغال استان و شهرستان ها گفت : این سند با تاکید استاندار محترم در راستای کاهش بیکاری در استان تهیه و تدوین شده که در این سند برای یک دوره 3 ساله 6 در صد کاهش آمار بیکاری دیده شده است. لذا بر پایه این سند در این شهرستان در سال اول باید 853 شغل با جذب سرمایه ای در حدود 161میلیارد تومان ایجاد گردد.


او در پایان با توجه ، افتتاح و بهره برداری از56 طرح و پروژه عمرانی ، اقتصادی ،کشاورزی و خدماتی در هفته دولت با اعتباری در حدود ۶۳۰ میلیارد ریال در سال جاری و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در دست اقدام این شهرستان گفت : سد مخزنی ۵۰ میلیون متر مکعبی قشلاق پیشرفت فیزیکی 86 درصدی داشته و این سد طبق برنامه زمانبندی باید در سال 99 آبگیری شود که در صورت بهره برداری از آن تحول عظیمی در معیشت و زندگی مردم شهرستان و منطقه موجب خواهد شد.


او همچنین ابراز امیدواری کرد: چهار پکیج گازرسانی در بخش های مرکزی و دینور با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد (به صورت میانگین ) ۵۰ روستای باقیمانده شهرستان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و شهرستان صحنه در ردیف شهرستان های سبز قرار خواهد گرفت .


او همچنین از پنج پروژه آبرسانی روستایی در دست اجرا خبر داد که در دهه فجر امسال از آنها بهره برداری خواهد شد و  در تلاش هستیم با کمک صاحبان طرح های غیر فعال وجذب اعتبارات لازم کارخانه ها و کارگاههای راکد را دوباره فعال کنیم.

انتهای  پیام/ز


افتتاح و بهره برداری از ۵۶ طرح و پروژه عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.