۵۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان افتتاح و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان کلنگ زنی شد .

۸۰ طرح در هفته دولت درمنوجان افتتاح وکلنگ زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمودی فرماندار شهرستان منوجان عصرامروز گفت: این پروژه‌ها شامل جاده قدیر پور به جنت آباد، انقلاب آسفالت در تمام روستاها، معابر و کوچه‌های شهر (افتتاح، در حال انجام) که یقینا باعث رونق و توسعه آن منطقه می‌شود.

محمودی بیان کرد: آغاز پروژه بزرگ گازرسانی به منوجان و نودژ، کلنگ زنی ساختمان دیالیز، رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر، تجهیز بیمارستان با وسایل بروز از پروژه‌های هفته دولت بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار منوجان گفت: احداث ۱۲ زمین چمن در شهرستان (افتتاح و در حال انجام)، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی استخر شهرستان برای ورزش دوستدان در آینده نزدیک بروی آنان گشوده خواهد شد

اوافزود: کلنگ زنی پل روستای محمدآباد که یکی از مهمترین و بیشترین خدمات را به مردم بیش از ۱۲ روستا ارائه می‌دهد که بعد از ۴۰ سال این پل ساخته خواهد شد که پیش از این ما شاهد عبور زنان باردار  با بیل لودر بودیم به گونه ای که در فصل بارندگی که این رودخانه آب داشت وامکان عبور نبوده با بیل لودر آنان را عبور داده و به بیمارستان می‌رساندند لذا امروز کلنگ زنی این پل موج خوشحالی را برای مردم این روستا‌ها به همراه داشت.

محمودی اضافه کرد: بخشودگی سود و جرایم وام‌ها با پرداخت اصل وام، اختصاص ۵۰۰ مسکن به شهرستان منوجان در سفر معاون رئیس جمهور، افزایش ۳ برابری یارانه‌های مددجویان کمیته امداد از خدمات دولت و نظام در منوجان بوده است.

یادآور می شود  فرماندار منوجان درنماز جمعه این هفته در میز خدمت مستقر در مسجد جامع علی ابن ابی طالب این شهرستان به پرسش و پاسخ شهروندان منوجانی پاسخ داد.

انتهای پیام /ح

خوشحالی مردم از کلنگ زنی  یک پل درمنوجان

برچسب ها: هفته دولت ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار