معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید درکرمان گفت: به مناسب هفته دولت ۵۳طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح ۵۳طرح کارآفرینی دراستان/ اشتغال ۳۸۰نفربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اصحابی معاون ساماندهی ووتوانمند سازی صندوق کارآفرینی امید کرمان گفت: باافتتاح این طرح‌ها برای ۳۸۰نفر اشتغال زایی شده است.

او تصریح کرد:درکشور ۸۰۲ طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید با اشتغالزایی ۳ هزار و ۲۷۲ نفر و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۲۴۰ میلیارد تومان آورده شخصی به بهره برداری رسید.

او اظهار کرد: در استان کرمان نیر۵۳ طرح با اشتغال ۳۸۰ نفر و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

اصحابی افزود: تمام وام گیرندگان از طریق سیستم سحام (سامانه الکترونیک مطالبات) نظارت می‌شوند و تمام طرح‌ها به صورت روزانه و ماهیانه قابل رصد هستند.

او با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی که دچار بحران شده باشند صندوق نیز به یاری آن‌ها می‌شتابد بیان کرد: یکی از ابزار‌های صندوق در بخش کسب و کار‌های خرد نظارت مستمر است که براساس نظارت بانک مرکزی ۹۷ درصد از واحد‌هایی دریافتی تسهیلات منجر به پایداری کسب و کار‌ها شده است.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید گفت: تسهیلات اشتغال روستایی تحول بزرگ اقتصادی در روستا‌ها را ایجاد کرده اند و منجر به ماندگاری مردم در روستا‌ها شده است.

انتهای پیام/ح

طرح های کارآفرینی درکرمان

برچسب ها: کارآفرینی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار