اختتامیه نمایشگاه نگاه بانان خورشید با نشست تخصصی اساتید عکاسی خراسان رضوی برگزار شد.

اختتامیه نمایشگاه نگاه بانان خورشید در مشهدسروان بیهقی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نگارخانه شهر مشهد در اختتامیه نمایشگاه نگاه بانان خورشید جمع زیادی از اساتید عکاسی و هنرمندان این حوزه را به خود می‌دید.

در اختتامیه این نمایشگاه نشست تخصصی عکاسی با دعوت از اساتیدی همچون ابراهیم بهرامی، قدیر وقاری، شرمین نصیری و موسی حاجی نژاد در حضور پیشکسوتان و هنرمندان عکاسی مشهد برگزار و تکنیک‌های عکاسی، چگونگی عکاسی در مرز و در خصوص برخی از عکس‌های این نمایشگاه نیز مطالبی بیان شد و یک روز خوب را در این نمایشگاه رقم زدند.

سروان بیهقی در جمع هنرمندان عکاس استان با بیان اینکه مرز و مرزبانی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هنرمندان می توانند در این حوزه تاثیر گذار باشند.

او در ادامه با تقدیر از همه کسانیکه در برگزاری این نمایشگاه نقش داشتند و از این نمایشگاه بازدید نمودند، تصریح کرد: نمایشگاه بسیار خوبی برپا شد و بازدید کنندگان نیز رضایت داشتند، اما انتظار داشتیم مسئولین و افرادی که اطلاع داشتند از این نمایشگاه بازدید می‌کردند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

برگزاری نمایشگاه نشست تخصصی عکاسی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار