امیرمحمد یزدانی در ۲ دیدار انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد مقابل پیمان بیابانی به پیروزی رسید.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد/ یزدانی با شکست بیابانی مسافر قزاقستان شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های درون اردویی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی از دقایقی پیش در خانه کشتی عبدالله موحد به پایان رسید.

در رقابت‌های انتخابی درون اردویی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در دیدار نخست امیرمحمد یزدانی با نتیجه ۹ بر ۳ پیروز و دیدار دوم نیز بیابانی ۸ بر ۴ مغلوب شد تا یزدانی مسافر رقابت‌های جهانی شود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد نیز از نزدیک این رقابت را تماشا کردند و غلامرضا محمدی که پیش از این اعلام کرده بود پیروز این دیدار نماینده ایران در رقابت‌های جهانی خواهد بود نیز با دقت عملکرد این ۲ کشتی گیر را زیر نظر داشت.


بیشتر بخوانید: آسیب دیدگی دوباره یزدانی در تیم ملی کشتی آزاد +عکس


رقابت‌های کشتی آزاد جهان و گزینشی المپیک روز‌های ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نتیجه رقابت انتخابی وزن ۶۵ کیلو گرم کشتی آزاد مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فوتبال دوست
۱۸:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
با سلام. دیروز از اردوی تیم ملی کشتی ازاد خبر امد که اقای رضا یزدانی، کشتی گیر وزن 97 کیلو گرم اسیب دیده است. در مدتی که یزدانی در اردو بوده، دچار مصدومیت‌های زیادی شده است. ابتدا گوش او عفونت کرد. بعد از آن در تمرینات از ناحیه سر آسیب دید. دیروز هم که از ناحیه چانه دچار پارگی شد. سن بالای یزدانی، واقعا شرایط تمرین را برای او سخت کرده است. با این اوصاف و حال و روز ، رضا یزدانی چگونه می تواند در یک روز مسابقه، چند دوره کشتی بگیرد؟!. کادر فنی باید پاسخگو باشد. اقایان کاوه و محمدی، در اعزام کشتی گیران به مسابقات مختلف همیشه منافع و منفعت طلبی کوتاه مدت خود را، بر منافع ملی ترجیح داده اند. در این مسیر هم جوانان ایران زمین از نظر روحی و روانی هزینه سنگینی پرداخت کرده اند. 9 سال پیش منافع اقایان ایجاب کرد رضا یزدانی را با تمام شایستگی فنی و نیروی جوانی به بهانه واهی، نرفتن به تئاتر از مسابقات جهانی خط بزنند. امروز نیز منافع ایجاب می کند یزدانی، علی رقم بی رمقی و اسیب دیدگی به مسابقات جهانی اعزام گردد! تا شعبانی با نیروی جوانی و لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی کنار بماند!. داستان کشتی گرفتن مقصودی، در جوانان به جای امیر محمد یزدانی هم از این قرار بوده است. مقصودی در تهران، نزد اقای کاوه تمرین می کرده و از این جهت باید عضو تیم می بود. باقی گفته ها داستان سرایی بود. مسابقه انتخابی درون اردویی امروز هم در وزن 65 کیلوگرم داستان خودش را دارد. بیابانی هم هزینه حذف امیر محمدیزدانی را از مسابقات جوانان پرداخت. صرف نظر از اینکه چه کسی ملی پوش می شود.برخورد کادر فنی در کشتی ازاد با جوانان این مرز و بوم تامل برانگیز است.
آخرین اخبار