جمعی از کشتی گیران عنواندار جهان و المپیک برای روز ملی کشتی به شهردار تهران نامه نوشتند.

قهرمانان نامدار کشتی به شهردار تهران نامه نوشتندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از کشتی گیران قهرمان المپیک و جهان، در نامه‌ی به شهردار تهران، با اشاره به پنجم شهریور ماه بعنوان “روز کشتی”، خواستار انجام تبلیغات شهری مناسب در سطح شهر تهران، به این مناسبت شدند.

بر همین اساس متن نامه این کشتی گیران به شرح زیر است:

ثبت پنجم شهریورماه به عنوان "روز ملی کشتی"در تقویم رسمی کشور، نشان از جایگاه ویژه فرهنگی و تاریخی کشتی، به عنوان ورزش ملی کشور دارد.


بیشتر بخوانید:وضعیت کُشتی خوب نیست/ برای موفقیت نیاز به حمایت داریم


کشتی برای مردم ایران صرفا یک رشته ورزشی نیست، بلکه بخشی از تاریخ و فرهنگ سرزمین ایران است. این مردم در تمامی طولِ تاریخ، همواره در میان کشتی گیران، پهلوانان زمان خود را جستجو می‌کرده و می‌کنند. آنانی که به هر روشی پیروز شدن را نمیپسندند و برای منافع شخصی شان، عزت نفس خود را زیر پا نمی‌گذارند؛ لذا با عنایت به اینکه "روز کشتی"، زاد روز "جهان پهلوان غلامرضا تختی" بوده و سرمایه فرهنگی بزرگی، برای مردم عزیز کشور محسوب می‌شود، از جنابعالی تقاضا داریم، شهرداری‌های مناطق شهری تهران و سازمان‌های تخصصی مربوطه، نسبت به انجام تبلیغات مناسب در این خصوص، با استفاده از فضای تبلیغات محیطی در شهرتهران، اقدامات لازم را، معمول فرمایند.

جمعی از قهرمانان المپیک و جهان از جمله؛
حسن رحیمی، قهرمان  جهان و عنواندار المپیک
کمیل قاسمی، قهرمان المپیک و عنواندار جهان 
مسعود اسماعیل پور، عنواندار جهان
مصطفی حسین خانی، عنواندار جهان
و...


بیشتر بخوانید:

پرویز هادی مشکلی برای حضور در رقابت های جهانی ندارد

سرنوشت مبهم برای کشتی بانوان


انتهای پیام/

نامه قهرمانان کشتی جهان و المپیک به شهردار تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار