غلامرضا محمدی گفت: باید قبول کنیم که کُشتی ایران این روز‌ها وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی کُشتی آزاد بزرگسالان که از روز چهارشنبه (۳۰ مردادماه) در خانه کُشتی عبداله موحد تهران آغاز شده تا ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت و بعد از آن آزاد کاران برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ فقط یک اردو دیگر را پیش رو خواهند داشت.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کُشتی آزاد درباره شرایط این روز‌های فدراسیون کُشتی گفت: به هر صورت با توجه به صحبت‌های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که اعلام کرد وضعیت کشتی قرمز است من هم باید عرض کنم شرایط اصلا خوب نیست و هم اکنون در برزخ هستیم. باید واقعیت‌ها را به مردم گفت، چون کُشتی به عنوان ورزش اول کشور و رشته‌ای پر افتخار نیاز به حمایت همه جانبه دارد و امیدوارم مسئولان برای برطرف کردن دغدغه‌های کُشتی گیران فکری جدی را در دستور کار قرار دهند.


بیشتر بخوانید: نایب قهرمان المپیک رئیس انجمن کشتی ناشنوایان شد


محمدی با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین المپیک‌ها را پیش رو داریم گفت: برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ زمان زیادی را از دست داده ایم، اما امیدوار هستم در همین فرصت باقیمانده با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی درباره ترکیب نهایی تیم ملی در رقابت‌های جهانی گفت: البته روز گذشته ترکیب تیم رسانه‌ای شد که نوعی گمانه زنی بود، اما به صورت رسمی نهایتاَ تا اوایل هفته آینده اسامی ملی پوشان آزادکار در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان را اعلام خواهیم کرد.

رقابت‌های جهانی کُشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.


بیشتر بخوانید:

پرویز هادی مشکلی برای حضور در رقابت های جهانی ندارد

سرنوشت مبهم برای کشتی بانوان


انتهای پیام/

صحبت‌های غلامرضا محمدی درباره تیم ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار