جزئیات بدهی‌های فدراسیون کشتی کشورمان مشخص شد که ۳۰ میلیارد آن مربوط بدهی مالیاتی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی یکی از دغدغه‌های وی که بار‌ها نیز به آن اشاره شده موضوع بدهی‌های این فدراسیون است، بطوری که قهرمان المپیک در یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی با صراحت اعلام کرد بدهی فدراسیون بالای ۵۰ میلیارد تومان است که ما را اذیت می‌کند و به ما گفته بودند بدهی ۴-۵ میلیارد است.


بیشتر بخوانید:چه زود روز ملی کشتی فراموش شد!


بر همین اساس و با توجه به صحبت‌های محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه ۳۰ میلیارد تومان از بدهی‌های فدراسیون کشتی مربوط به مالیات می‌باشد و باید از ظرفیت‌های قانونی برای حل این مشکل بزرگ استفاده کنیم، مشخص شد قسمت عمده ای از بدهی فدراسیون ورزش اول کشور مربوط به چه بخشی است.

از طرفی بخش دیگری از بدهی‌های فدراسیون کشتی نیز مربوط به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و اجاره بهای خانه‌های کشتی می‌باشد. با این اوصاف مبلغ باقیمانده می‌شود بدهی دوران ریاست و سرپرستی رسول خادم، حمید بنی تمیم و بهروز نعمتی که بعید است رقم چشمگیری باشد.

گفتنی است داورزنی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فدراسیون کشتی همین مالیات ۳۰ میلیارد تومانی است، خاطرنشان کرد: موضوع مالیات مشکل بیشتر فدراسیون‌ها و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که وزرات ورزش در صدد حل آن می‌باشد.


بیشتر بخوانید:

تبریک اتحادیه جهانی به مناسبت روز ملی کشتی+عکس

وضعیت کُشتی خوب نیست/ برای موفقیت نیاز به حمایت داریم


انتهای پیام/

صحبت های معاون وزیر ورزش درباره بدهی های فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار