مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس از شروع توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز برای برگزاری مراسم‌های مذهبی محرم و صفر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهام رحمانی مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز ویژه هیات‌های مذهبی و نذر‌های ماه محرم و صفر است، اظهار کرد: میزان۱۵۳تن مرغ منجمد و ۳۰۶تن گوشت قرمز به شهرستان شیراز و ۱۵۰تن مرغ منجمد و ۳۰۰ تن گوشت قرمز به سایر شهرستان‌های استان فارس تخصیص داده شده است.

او، قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ منجمد تحویلی به عاملان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت قرمز ۵۰ هزار تومان در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس اعلام کرد.

رحمانی اضافه کرد: در سطح شهرستان شیراز با هماهنگی انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت‌های مذهبی می‌توانند با مراجعه به آن سازمان و دریافت معرفی نامه به مکان‌های مشخص شده مراجعه و گوشت و مرغ مورد نیاز خود را دریافت کنند و در سایر شهرستان‌های استان فارس، مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان می‌توانند با توجه به سهمیه های ابلاغی، عاملان خود را جهت دریافت سهمیه گوشت و مرغ منجمد به این اداره کل معرفی کنند.

انتهای پیام/چ

عرضه اقلام پروتئینی برای ماه محرم و صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار