فاز دوم پروژه پنج هزار واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور رئیس کمیته امداد کلنگ زنی و ۵۵۱ واحد مسکن مددجویان این نهاد نیز به صورت نمادین در شهرستان بردسیر افتتاح شد.

کلنگ زنی فاز دوم پروژه پنج هزار واحدی مسکن مددجویان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد صبح امروز در مراسم کلنگ زنی فاز دوم پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکن مددجویی تفاهم شده بین کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه در شهرستان بردسیر که باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس ، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، امام جمعه و فرماندار بردسیر و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: بر اساس این تفاهم نامه در دوره ریاست قبلی کمیته امداد قرار شد در سه استان محروم این واحد‌ها ساخته شود.

او افزود: بر اساس این تفاهم نامه ۱۵ هزار واحد مسکونی در سه استان محروم کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با همکاری دولت ساخته می‌شود.

بختیاری بیان کرد: از پروژه پنج هزار واحدی مسکن مددجویان در استان کرمان در فاز نخست ۸۰۰ واحد در حال ساخت است و امروز نیز با کلنگ زنی آغاز فاز دوم این پروژه ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان کرمان آغاز شد که بودجه آن تامین شده و با ساخت این واحد‌های مسکونی قدم خوبی برای مددجویان فاقد مسکن برداشته می‌شود.

او گفت: هر آن چه فتاح رئیس سابق کمیته امداد تعهد داده بنده پیگیر هستم و در طی ۵۲ ماه خدمت ایشان در امداد کار‌های بزرگی انجام شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی کشور بر مشارکت مردم در امور خیر و برنامه‌های این نهاد تاکید کرد و گفت: با کمک‌های خیرین و مردم کار‌های بزرگی می‌توان انجام داد و از مسئولان استان کرمان خواست در برنامه‌های مهمی هم، چون مسکن از خیران کمک بگیرند.

بختیاری تصریح کرد: ما خادم محرومان هستیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم، زیرا اولیا الله سفارش محرومان را کرده اند.

رئیس کمیته امداد در ادامه همچنین یک واحد مسکن مددجویی از مجموع ۵۵۱ واحد ساخته شده در استان کرمان را به صورت نمادین در شهرستان بردسیر افتتاح کرد.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی فازدوم مسکن مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار