کمیته امداد استان کرمان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان به‌عنوان دستگاه برتر در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنا به اعلام روابط عمومی کمیته امداد استان کرمان؛ کمیته امداد، در مراسم بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان که به‌منظور تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر استان در سال ۹۷ با حضور استاندار کرمان، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، کمیته امداد استان کرمان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌عنوان دستگاه برتر در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معرفی و با اهداء لوح تقدیر از مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تجلیل شد.

 در این تقدیرنامه آمده است؛ به استناد مصوبه شورای عالی اداری و اجرایی دور دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری و در راستای اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق اهداف توسعه کشور، بدین‌وسیله از تلاش‌های خالصانه و اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه که از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌عنوان دستگاه برتر در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزیده‌شده‌اید، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

همچنین در این تقدیرنامه آمده است؛ امید است با استعانت از ایزد منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد هر چه‌بهتر امور و خدمت‌رسانی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان پیروز و سربلند باشید.

کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۱۷ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ و ایجاد بیش از ۶۷۰۰ شغل موفق به کسب رتبه برتر اشتغال در بین دستگاه‌های اجرایی استان نیز شده است.
انتهای پیام/ی

کسب رتبه برتر توسط کمیته امداد کرمان در جشنواره شهید رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار