جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: مردم ایران در پیشرفت‌های علمی و توسعه علوم و فنون مختلف سرآمد هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار  ایوب سلیمانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور در بازدید از کارگاه مهارت‌افزایی پرسنل وظیفه و فرزندان کارکنان پایور ستاد انتظامی گیلان که در حاشیه همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در سالن شهدای ناجای رشت برپا شده بود گفت: افتخار می‌کنیم که جوانان و نوجوانان عزیز به ویژه فرزندان کارکنان انتظامی جزء نخبگانی هستند که ضمن کسب علم و دانش، در دستیابی به مهارت‌های نوین کسب و کار جدیت کرده و اوقات فراغت تابستان را با مدیریت، تبدیل به فرصت کرد‌ه‌اند.

او  با اشاره به برخی تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در گام دوم انقلاب خطاب به جوانان و نوجوانان برای ساخت آینده روشن ایران اسلامی افزود: گام اول؛ مقابله، مبارزه و اثبات هویت انقلاب و آماد‌سازی زیرساخت‌ها بود و گام دوم، رسیدن به شکوفایی در همه زمینه‌ها و ایجاد بازدارندگی دشمنان است.

این مقام ارشد انتظامی سرآمدی مردم ایران را در پیشرفت‌های علمی قلمداد کرد و بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب رساندن ایران به مرجعیت علمی در بخش‌های مختلف از دانش بشری است.

سردار سلیمانی جوان‌های ایران را جزء با هوش‌ترین جوان‌ها دانست و تصریح کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن‌سازی است و این تمدن‌سازی، زیربنای دانش و فناوری و اعتلای فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی است.

سلیمانی با ابراز مسرت از حرکت این جوانان در مسیر گام دوم انقلاب، خطاب به آن‌ها تصریح کرد: مخاطب اصلی مقام معظم رهبری شما جوانان و نوجوانان هستید که آینده متعلق به شما است.

جانشین ناجا حضور فرزندان کارکنان ستاد انتظامی گیلان در طرح‌های استارتاپ و حرکت در مسیر علمی و فناوری را بسیار حائز اهمیت برشمرد و بر استمرار این حرکت و تسری آن به سایر نقاط استان تاکید کرد.

گفتنی است دیدار با خانواده شهید " جعفر نقدی " و مراسم تحویل ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۶ دستگاه خودرو به رده‌های اجرائی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دیگر برنامه‌های سفر سردار " ایوب سلیمانی " به این استان است.

انتهای پیام/آ

بیانیه گام دوم انقلاب رساندن ایران به مرجعیت علمی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.