شصت و سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه باگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان و کارکنان شریف دستگاه‌های اجرای تبریک و تهنیت گفت : از ابتدای سال تا کنون ۳۱ نشست برگزار شد که از این تعداد ۲۶ نشست آن به ریاست استاندار و ۵ نشست دیگر به ریاست حاتمی برگزار شده و بنابه امتیاز بندی اخیر در سطح کشور از نظر تعداد جلسات، در رتبه دوم کشوری هستیم.

او گفت : در این نشست‌ها ۲۰۶ مصوبه داشته ایم که از حیث جمع مصوبات رتبه هشتم، از نظر مصوبات در دست اقدام، رتبه دوازدهم و به لحاظ مصوبات اجرا شده، رتبه هشتم را به دست آورده ایم.

دارابی این موفقیت را مرهون حمایت ویژه و اهتمام استاندار محترم و تلاش و هماهنگی اعضای کارگروه ارزیابی و از همه آنان، تقدیر و تشکر کرد.

دارابی در تشریح مشکلات شرکت جهان فولاد غرب، نحوه تولید و فروش محصولات آن را مورد بررسی قرار داد و این واحد صنعتی را یکی از واحد‌های مهم ارزیابی و گفت: این واحد صنعتی؛ نزدیک به ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته، ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی و ۶۰۰ هزار تن تولید انواع آهن، میلگرد و شمش را دارد و اگر هرگونه مشکل برای آن پیش بیاید، می‌بایستی با نگرش مثبت و توجه خاص در حل این مشکل، عمل شود.

استاندار کرمانشاه گفت:متاسفانه در کرمانشاه با سرمایه گذاران خوب و درست برخورد نمی‌شود و واقعیت این است که اگر فرهنگ سرمایه گذاری و تولید در استان درست نشود، سرمایه گذاری در آن بسیارسخت و دشوار است.

بازوند گفت:مدیران، رسانه ها، نخبگان و اهل فرهنگ بایستی در خصوص سرمایه گذاری در استان، تضمین امنیت سرمایه، آموزش مداوم روش‌های برخورد با سرمایه گذاران و تولید کنندگان و رعایت فرهنگ و اخلاق در این مورد، با یکدیگر هماهنگ باشند و اقدامات موثری در این موضوع انجام دهند .

 

 

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.