دو واحد صنعتی "پویا پلاستیک" و طرح توسعه واحد "ابزارسازان درمانگر" در استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح طرح‌ها از افتتاح 21 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی نزدیک به 200 نفر در کرمانشاه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

او گفت : واحد پویا پلاستیک ازجمله این واحدها است که در زمینه تولید انواع کیسه‌های پلاستیکی فعالیت دارد درگذشته یک واحد متروک بود که بدون اخذ ریالی تسهیلات و با سرمایه بخش خصوصی در هفته دولت آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: واحد ابزارسازان درمانگر نیز یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تجهیزات پزشکی است که امروز شاهد افتتاح طرح توسعه آن بودیم.

 دارابی گفت: سایر طرح‌های صنعتی نیز به تدریج در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

او از افتتاح طرح بزرگ قوطی سازی زمزم کرمانشاه در آینده نزدیک نیز خبر داد و گفت: این طرح نزدیک به هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره اقدامات انجام‌شده در حوزه معادن استان افزود: اخیراً 14 هزار کیلومترمربع از پهنه‌های معدنی استان شامل پهنه گیلانغرب، پهنه میانی استان، پهنه هرسین و پهنه اسلام‌آباد غرب آزاد شد.

 دارابی گفت: پهنه سنقر نیز تا آذرماه آزاد می‌شود و در اختیار سرمایه‌گذاران خواهد بود

او گفت: واحد تولیدی پویا پلاستیک با سرمایه‌گذاری حدود 30 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 17 نفر با ظرفیت 1500 تن انواع کیسه‌های نایلونی در سال فعالیت خود را امروز آغاز کرد.

دارابی افزود: طرح توسعه واحد ابزارسازان درمانگر نیز با سرمایه‌گذاری حدود 30 میلیارد ریال، اشتغال‌زایی 42 نفر و ظرفیت تولید 17 میلیون عدد در سال امروز راه‌اندازی شد .

 

 

انتهای پیام/د

افتتاح 21 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریال

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.