تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با شکست برابر روسیه از رسیدن به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان بازماند.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امشب در هفتمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم ملی روسیه رفت.  

شاگردان وکیلی  در دور نخست مقابل تیم‌های ملی والیبال بلغارستان و کلمبیا به ۲ پیروزی و مقابل جمهوری چک و ایتالیا به دو شکست دست یافته بودند. آن‌ها شب گذشته هم  در نخستین مرحله حذفی برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر با کوبا بازی کردند و به پیروزی دلچسبی برابر کوبا دست یافتند.  

/////بازی


بیشتر بخوانید: حمیدی: والیبالیست‌های روس کلاسیک‌تر از تیم ملی کوبا بازی می‌کنند


سرو قامتان ایرانی در بازی امشب هم شروع خوبی داشتند، بازی دو تیم پایاپای و نزدیک دنبال شد، اما این شاگردان وکیلی بودند که از میانه ست بازی را در اختیار گرفتند و با ارائه بازی بی نقض توانستند با نتیجه ۲۵ - ۲۱ برنده باشند.  آن‌ها در ادامه کار، اما نتوانستند به همان روند خوب ادامه دهند و در ست دوم از روسیه عقب افتادند، آن‌ها فاصله ایجاد شده را نتوانستند جبران کنند و در نهایت ۲۵ - ۱۸ شکست خوردند تا حساب کار ۱ -۱ برابر شود.  

ست سوم هم به همان روال ست دوم گذشت و بازهم این روس‌ها بودند که با بازی خوبشان تیم برتر میدان بودند آن‌ها در این ست هم موفق شدند ۲۵ - ۲۰ برنده باشند تا بازی باخته را پیش بیافتند.  تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در ابتدای ست چهارم هم خوب نبود و با حریفش فاصله نسبتا زیادی پیدا کرد، اما در ادامه با مدیریت بازی توانست خودش را به روسیه نزدیک کند.

آن‌ها حتی از حریفشان پیش هم افتادند، اما روس‌ها اجازه نداند که شاگردان وکیلی کار راتمام کنند و با ارائه بازی خوب در نهایت ۲۵ - ۲۳ برنده این ست شدند تا ۳ - ۱ برنده بازی باشند.  

روسیه با این پیروزی به جمه ۴ تیم برتر رسید، آن‌ها با شکست ایران عملا انتقام فینال دور قبلی این مسابقات که با قهرمانی ایران در سال ۲۰۱۷ همراه بود را گرفتند.  


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۳ - کوبا ۰ / پیروزی مقتدرانه و دلچسب سرو قامتان در نخستین بازی مرحله حذفی


انتهای پیام/

شکست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برابر روسیه در رقابت های قهرمانی جهان 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار