سرپرست پیشین فدراسیون تنیس گفت: ۱۰ سال در جمع خانواده تنیس بودم و حالا بابت کارهایم وجدان آسوده‌ای دارم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید شایسته سرپرست پیشین فدراسیون تنیس کشورمان در مجمع سالانه عمومی این فدراسیون امروز (چهارشنبه) از سِمت خود کناره گیری کرد و در خصوص این مراسم اظهار داشت: امروز در واقع مجمع سال ۹۶ و ۹۷ را برگزار کردیم و برنامه‌های سال ۹۸ را در نهایت با حضور کلیه اعضا به تصویب رساندیم.


بیشتر بخوانید: ماموریت شایسته در فدراسیون تنیس به پایان رسید


او همچنین در خصوص خداحافظی اش از تنیس عنوان کرد: ۱۰ سال در جمع تنیسی‌ها  بودم و بعد از این همه سال وجدان راحت خواهم داشت، چون از نظر خودم کاری نبوده که انجام نداده باشم. من روز ششم شهریور ماه یعنی روز تولدم به تنیس آمدم و خوشحالم بعد از ۱۰ سال با حضور من شاهد اتفاقات خوبی در تنیس بودیم. من اگر خداحافظی کردم به دلیل این بود که دیگر تمایلی به حضور در فدراسیون تنیس ندارم و امیدوارم فرد پر انرژی رئیس فدراسیون تنیس شود.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون تنیس ثبت نام می‌کند یا خیر بیان کرد: ما همه کار‌ها را به موقع خود انجام دادیم، اما انتخابات ریاست فدراسیون تنیس برگزار نشد. یکی از دلایلی که در انتخابات شرکت نمی‌کنم این است که برخی‌ها تمایل به حضورم در فدراسیون نداشتند. پارسال نیز نتخابات را برگزار نکردند و من هم اجازه به خودم نمی‌دهم تنیس ایران متضرر شود. در خصوص انتخابات بعدی نیز من خبر ندارم و  حضور نخواهم داشت.

شایسته در ارتباط با نسبت فامیلی که با حجت الاسلام قرائتی دارد و داماد او محسوب می‌شود در مورد نقش پدر همسرش در حرفه کاری اش عنوان کرد:  قرائتی یکی از سرسخت‌ترین  مخالفان حضور من در فدراسیون تنیس بود. اما در کار‌های من دخالتی نمی‌کرد و  این موضوع را کاملا به عهده  من گذاشته بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار