۶طرح خدماتی عمرانی در منوجان افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، چندین پروژه در منوجان کلنگ زنی و افتتاح شد.

۹۶ طرح خدماتی عمرانی در منوجان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمد محمودی فرماندار شهرستان منوحان گفت: آسفالت خیابان گداری با ۱۳ هزار متر مربع زیرسازی، جدول و آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از اعتبارات داخلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: روستای کندر چهار شهید به انقلاب تقدیم کرده که شهید فرج الله طاهری اولین شهید هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است.

محمودی ادامه داد: گلزار شهدای روستای کندر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در افتتاح شد.

او در مراسم کلنگ زنی چاه آب شرب مجتمع لاریان گفت: چاه آب شرب مجتمع لاریان به دلیل فرسودگی چاه آب شرب قبلی حفر خواهد شد که جایگزین این چاه شود که در با عمق ۱۳۰ متر حفر و با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

 محمودی با اشاره به نیاز به روشنایی درمعابرشهری اظهارکرد: پروژه روشنایی بلوار با مشارکت شهرداری و اداره برق با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات داخلی به طول ۱۳ هزار متر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 فرماندار منوجان در مراسم کلنگ زنی و اجرای خط برق و خط پمپاژ روستای کندر نیز بیان داشت: اجرای خط برق و خط پمپاژ به مخزن شهرک ابوالفضل روستای کندر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی کلنگ زنی و ظرف مدت ۴ ماه آینده به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

بهره برداری ازطرح های عمرانی منوجان

برچسب ها: منوجان ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار