مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : مردم استان روزانه ۴۵۰ تماس تلفنی با سامانه سامد برقرار می‌کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با اشاره به برقراری ۴۵۰ تماس تلفنی توسط مردم در روز با سامانه سامد گفت : هم اکنون ۱۱ کاربر در استان در قالب این سامانه فعال هستند و تماس‌های مردمی را دریافت می‌کنند.

او در خصوص چگونگی رسیدگی به این تماس‌ها گفت : پیام‌ها در این سامانه ضبط می‌شود و علاوه بر کاربر استانی نهاد ریاست جمهوری به صورت برخط این سامانه را رصد می‌کند.

این مسئول افزود: مردم می‌توانند با کد ملی خود به سامانه مراجعه و درخواست خود را پیگیری کنند.

او از حضور استاندار کرمانشاه به مناسب هفته دولت در محل سامانه سامد خبر داد و گفت: استاندار کرمانشاه برای پاسخگویی به مطالبات مردم استان در این هفته در این محل حضور پیدا کرد و از طریق سامانه سامد به پاسخگویی مطالبات مردم پرداخت.

عزیزی افزود: مردم می‌توانند با شماره گیری ۱۱۱ با سامانه سامد ارتباط برقرار کرده و مطالبات خود از مجموعه مدیریتی استان را از این طریق پیگیری کنند.

او گفت: مدیران هر آنچه را که از طریق سامانه دولتی سامد به مردم وعده می‌دهند باید در قبال آن پاسخگو باشند و در غیر اینصورت خود مدیران باید پاسخگوی نهاد ریاست جمهوری باشند .

 

 

انتهای پیام/د

۱۱ کاربر در استان در قالب این سامانه فعال هستند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.