استاندار کرمانشاه گفت : عملیات بهسازی آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری به‌زودی به اتمام می‌رسد و دوباره تردد در این محدوده به شکل عادی خود باز می‌گردد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه یکی از پروژه‌های دشوار عمران شهری است که با جدیت در حال انجام است.

او گفت : بخش‌هایی از کانال سرپوشیده آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری در سیل فروردین‌ماه امسال دچار ریزش شد، با توجه به اهمیت موضوع خیلی سریع پروژه بهسازی و ترمیم کانال در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مردم کرمانشاه و حتی منطقه غرب کشور بخش مهمی از خدمات پزشکی خود را از مجموعه‌های پزشکی و تخصصی پارکینگ شهرداری دریافت می‌کنند و طبیعی است مردم با نگاهی ویژه روند اجرایی این پروژه را دنبال کنند.

بازوند گفت: خوشبختانه این پروژه با جدیت تمام و به شکل شبانه‌روزی توسط پیمانکار توانمند این پروژه در حال انجام است و مدیریت ارشد استان نیز نظارت ویژه‌ای روی این پروژه دارد.

او گفت: روند اجرای کانال جدید به خوبی در حال انجام است و به‌زودی به اتمام می‌رسد و دوباره تردد در این محدوده به شکل عادی خود باز می‌گردد .

 

 

انتهای پیام/د

انجام پروژه ساماندهی آبشوران

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.