معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۸۳ نفر حادثه دیده در طول مرداد ماه سالجاری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۱۵۱ نفر از این تعداد در تصادفات جاده ای، ۱۰ نفر در خدمات حضوری، ۲ نفر در دریایی- ساحلی، ۶ نفر در حوادث شهری و ۱۴ نفر در کوهستان دچار حادثه شده بودند.

او با بیان اینکه ۱۳۳ نفر در این حوادث مصدوم شده بودند، اضافه کرد: ۱۱۱ نفر در حوادث جاده ای، ۱۰ نفر مراجعه کننده حضوری، ۴ نفر در حوادث شهری و ۸ نفر در کوهستان دچار مصدومیت شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۴۶ نفر شامل ۳۰ نفر در حوادث جاده ای، ۸ نفر مراجعه کننده حضوری، ۳ نفر در حوادث شهری و ۵ نفر در حوادث کوهستان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: ۱۱ نفر شامل ۱۰ نفر در حوادث جاده‌ای و یک نفر در حوادث شهری به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر درمان شدند.

نواختی مقدم افزود: ۸۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با به کارگیری ۳۰۴ نفر نیروی عملیاتی، ۷۴ دستگاه خودروی آمبولانس، ۴۱ دستگاه خودروی ست نجات، ۴ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه بالگرد در ۷۶ حادثه، در مرداد ماه عملیات انجام دادند.

انتهای پیام/ح

مصدومیت ۱۳۳ نفر در حوادث استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.