مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳ هزار و ۱۰۷ نفر حادثه دیده در طول ۳ ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:در طی سه ماهه اول سالجاری ۳ هزار و ۱۰۷ نفر حادثه دیده توسط امدادگران استان اردبیل امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۱۶ نفر از این تعداد در برف و کولاک، ۳۵۹ نفر در تصادفات جاده‌ای، ۲۰ نفر مراجعه کننده حضوری، ۴۰۴ خدمات مناسبتی، ۱۲ نفر دریایی و ساحلی، یک نفر ریزش آوار، ۹۳ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۶ نفر در حوادث شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی، ۶۰ نفر طوفان و ۳۵ نفر در کوهستان دچار حادثه شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۲۴۸ نفر در این حوادث مصدوم شده بودند، اضافه کرد: ۲ نفر در برف و کولاک، ۲۱۴ نفر در حوادث جاده ای، ۱۹ نفر حضوری، ۲ نفر خدمات مناسبتی، یک نفر دریایی و ساحلی، ۴ نفر شهری، یک نفر صنعتی و کارگاهی، ۲ نفر طوفان و ۳ نفر در کوهستان دچار مصدومیت شده بودند..

معبودی با بیان اینکه ۶۰ نفر شامل ۴۳ نفر در حوادث جاده ای، ۱۱ نفر مراجعه کننده حضوری، یک نفر خدمات مناسبتی، چهار نفر شهری و یک نفر حادثه دیده در کوهستان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: ۲۹ نفر شامل یک نفر در برف وکولاک، ۳ نفر مراجعه کننده حضوری، ۲۴ نفر در حوادث جاده‌ای و یک نفر خدمات مناسبتی به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر درمان شدند.

وی با اشاره به تجهیزات به کار گرفته شده در این امدادرسانی‌ها ادامه داد: امدادرسانی‌های ۳ ماه اول سال جاری توسط ۸۴۹ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۲۳۴ تیم عملیاتی و با ۱۷۲ دستگاه آمبولانس، ۹۰ دستگاه خودروی ست نجات، ۳۴ خودروی پشتیبانی و ۳ دستگاه خودروی سنگین انجام شده است.

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی به هموطنان در محور‌های مواصلاتی استان هستند و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به حادثه دیدگان در  اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.