مهم‌ترین حوادث امروز ۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در استخر

جانشین فرماندهی انتظامی شیراز گفت: پسر بچه ۷ ساله بر اثر در استخری در باغ شخصی غرق شد.

سرهنگ فرشید زینلی جانشین فرماندهی انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در استخر در روستای دودج بخش زرقان، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک پسر بچه ۷ ساله در حین بازی کردن درون استخر افتاده و به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق و فوت کرده است.

سرهنگ زینلی اضافه کرد: شنا و بازی کردن در سدها، رودخانه‌ها و استخر‌ها بسیار خطرناک است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کافی کنند تا شاهد حادثه تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

قاچاقچیان تریاک در بوانات زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک پژو ۴۰۵ و کشف ۴۴ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۴۴ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

پژو ۴۰۵ حامل تریاک در شیراز توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۹۸ کیلو تریاک در ورودی شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ورودی شیراز به یک خودرو ۴۰۵ مشکوک شدند.

او تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، میزان ۹۸ کیلو تریاک کشف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

ناکامی قاچاقچی در انتقال بیش از ۳۳ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۳۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری تیبا مظنون و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به این که در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف تریاک از کیف مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید از کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از کیف مسافر اتوبوس خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی این شهرستان در اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی، به یک اتوبوس مظنون و دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از بازرسی جعبه اتوبوس در داخل کیف یکی از مسافران، مقدار ۹ کیلو ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

سرهنگ جوکار افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نی ریز

فرمانده انتظامی نی ریز گفت: با تلاش ماموران این شهرستان یک کامیون تانکر دار حامل ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد
سرهنگ سیدخالد یوسفی فرمانده انتظامی نی ریز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون تانکر سوختکش که از شیراز به سمت چابهار در حال تردد بود مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو، ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در زیر مایع سموم کشاورزی جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ یوسفی با بیان این که محموله کشف شده بدون هرگونه مجوز قانونی بود، تصریح کرد: راننده خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۵ راس گوسفند قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، ۳۵ راس گوسفند قاچاق کشف شد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، یک کامیون حامل احشام قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

او با اشاره به این که در بازرسی از این خودرو، ۳۵ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه، ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر و معرفی وی به مراجع قضائی، افزود: با توجه به این که بسیاری از بیماری‌های خطرناک بین انسان و دام مشترک است، جابه جایی و نقل و انتقال اینگونه احشام بدون مجوز بهداشتی به دلیل اینکه می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد ممنوع است.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار