مهم‌ترین حوادث امروز ۴ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۴ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر اصناف و پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با هدف ارتقا امنیت در جامعه صنفی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات، طرح تشدید، کنترل و نظارت را اجرا کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۲۲ واحد صنفی بازدید و ۱۱ واحد را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمب کردند.

گوشی‌های قاچاق میلیاردی به بازار نرسید

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۳۲۹ دستگاه گوشی موبایل قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور جهرم-شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک ایست بازرسی مقطعی در محور جهرم به سمت شیراز، به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان این که ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۳۲۹ دستگاه گوشی موبایل قاچاق شدند، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به این در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

۲ کشته در واژگونی ال ۹۰

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری ال ۹۰ در محور شیراز به سمت آباده، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: از طریق مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور شیراز-آباده به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری ال ۹۰ با ۵ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان این که کارشناسان نداشتن توجه کافی به جلو از جانب راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: مسافران که قصد سفر‌های طولانی دارند به چشم‌های خسته اعتماد نکنند و سرنشینان خودرو نیز به وضعیت جسمی و هوشیاری راننده توجه داشته باشند تا بتوانیم از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

کشف بیش از ۱۴ کیلو تریاک از پ‍‍ژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید از توقیف یک خودرو ۴۰۵ و کشف ۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند.

او ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو موفق شدند در بازرسی از آن، میزان ۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک جاسازی شده بود کشف کنند.

سرهنگ حمیدجوکار با بیان این که در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار