پلیس در تعقیب عاملان تیرندازی در دهدسته فسا/خودرو حامل افراد مسلح در فسا توقیف شد/فوت یکی از متهمان در بیمارستان

فرمانده انتظامی فسا گفت: پلیس در تعقیب عاملان تیراندازی در دهدسته خودرو حامل افراد مسلح را متوقف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا امشب گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند، در یکی از محلات شهرفسا به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بدون پلاک و شیشه دودی با ۳ سرنشین مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به خودروی مذکور فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت خروجی شهر متواری و سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

او افزود: پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، هنگام تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت لاستیک آن، خودرو در ورودی یکی از روستا‌ها متوقف شد.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: با توقف خودرو بلافاصله ۲ نفر از سرنشینان با در دست داشتن اسلحه کمری از صحنه فرار کرده و یک نفر دیگر همچنان به سمت ماموران تیراندازی می‌کرد که به علت تیراندازی مستقیم او و احتمال به خطر افتادن جان اهالی حاضر در محل، در تیراندازی متقابل نهایتا متهم مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

او اظهار کرد: ۲ قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات و ۳ قبضه سلاح سرد و همچنین تعدادی نقاب و دستکش قابل استفاده در اقدامات مجرمانه افراد مسلح از داخل خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستمی با بیان این که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده، فرد مجروح در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام/چ

تعقیب و گریز پلیس و افراد متخلف در  فسا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار