مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۸ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

دستگیری ۲ اراذل اوباش مسلح در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری ۲ اراذل و اوباش که با اسلحه اقدام به قدرت نمایی در شهرستان می‌کردند خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در پی اعلام امت حزب الله مبنی بر اینکه ۲ نفر از اراذل و اوباش در حالی که شرب خمر کرده اند ضمن قدرت نمایی، اقدام به تهدید شهروندان با اسلحه می‌کنند.

او افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از تحقیقات فنی و تخصصی، در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر ۲ اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در بازرسی از متهمین، یک قبضه اسلحه کشف شد، عنوان داشت: پلیس با مخلان نظم و امنیت به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

کشف ۵۲ رول برچسب شیشه دودی قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی شهرستان خنج از توقیف یک سواری سمند و کشف ۵۲ رول برچسب شیشه دودی قاچاق به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ کرامت الله کریمی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‎های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۵۲ رول برچسب شیشه دودی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۵۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

گرفتار شدن شکارچی غیرمجاز در دام پلیس قیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین گفت: با هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان، یک نفر شکارچی غیرمجاز دستگیر و ۱۴ قطعه لاشه پرنده وحشی از نوع "تیهو" کشف شد.

سرهنگ دوم حمید رضا صالحی فرد گفت: ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان با همکاری کارکنان محیط زیست درحین کنترل محل‌های عبور شکار چیان غیر مجاز در دهستان "هنگام"، به یک موتورسیکلت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بازرسی دقیق از وسایل همراه راکب موتورسیکلت، تعداد ۱۴ قطعه لاشه پرنده وحشی از نوع "تیهو" را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیرو کارزین با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: محیط زیست به عنوان یک سرمایه و دارایی گرانبهای ملی است و پلیس با اقتدار کامل از آن حمایت می‌کند.

اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "بریز" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۵۰ عدد پاور بانک، ۴ دستگاه گوشی موبایل مدل آیفون، ۹۹ عدد چرخ دنده، ۴۰ عدد لوازم یدکی خودرو از نوع شافت، ۷ طاقه پارچه و ۳ دستگاه ظرفشویی، چرخ گوشت و آبمیوه گیری قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان این که ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستبند پلیس بر دستان ۲۱ متهم تحت تعقیب درآباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با ۲۱ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در راستای دستگیری مجرمین تحت تعقیب در آباده، ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند ۲۱ نفر از افرادی که به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بودند را شناسایی و دستگیری کنند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه در اجرای طرح دستگیری این افراد، ۸ گرم حشیش، ۱۹ گرم سوخته تریاک، ۱۲۵ گرم تریاک، ۳۹ گرم هروئین، ۴ گرم شیره تریاک و ۱۰۳ گرم شیشه کشف و ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به متهمان توقیف و روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس، یکی از علل اصلی موفقیت‌های به دست آمده در این طرح بوده است و بدون شک هر جا این تعامل پر رنگ‌تر باشد موفقیت‌ها در ایجاد محیط امن و افزایش احساس امنیت و آرامش در بین شهروندان بهتر جلوه‌گر خواهد بود.

تشدید اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فسا

جانشین انتظامی فسا از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۳۶ خرده فروش مواد مخدر و ۲۸ نفر سارق دستگیر شدند.
سرهنگ محمد رضایی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و با هدف توسعه احساس امنیت از ابتدای ماه جاری تا کنون، ماموران یگان‌های انتظامی این شهرستان ضمن شناسایی نقاط آلوده و پاتوق خرده فروشان مواد مخدر، مقدار ۲ کیلو و ۱۸۳ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و در این راستا تعداد ۳۶ نفر متهم دستگیر کردند.

او ادامه داد: در اجرای این طرح، ۲۸ نفر سارق دستگیر و ۴۶ فقره سرقت اعم از ساختمان نیمه کاره، قطعات درون خودرو، موتورسیکلت و احشام از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی به کشف کالای قاچاق در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی حین کنترل محور‌های مواصلاتی، از ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، تعداد ۱۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲۷۰ میلیون ریال برابر نظر کارشناسان کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی فسا با قدردانی از تعامل و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های انتظامی، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان، حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

یک کشته در تصادف سمند با عابر پیاده

رئیس پلیس راه شمالی استان از برخورد سواری سمند با عابـر پـیاده و مرگ او خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان داشت: ماموران پلیس راه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف در روستای "تنگ خیاره" شهرستان سپیدان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل، مشاهده کردند یک سواری سمند با عابـر پـیاده برخورد که متاسفانه مصدوم به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه علت این حادثه از طرف کارشناسان، نداشتن توجه به جلو از جانب راننده اعلام کرده‌اند، از رانندگان خواست: با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط در رانندگی از بروز چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در لاستیک زاپاس نیسان

فرمانده انتظامی نی ریز از توقیف یک وانت نیسان و کشف ۲۰ کیلو تریاک در بازرسی از لاستیک زاپاس آن خبر داد.

سرهنگ سید خالد یوسفی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک وانت نیسان مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در لاستیک زاپاس جاسازی شده بود کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار