فرمانده انتظامی مهر از آتش سوزی خودرو در شهر اسیر و دستگیری عامل آتش سوزی عمدی خودرو در شهر اسیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی مهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آتش سوزی عمدی خودرو در شهر اسیر، بلافاصله عوامل انتظامی و کارشناسان پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه، شاکی اظهار کرد فردی ناشناس با استفاده از تاریکی شب، با ورود به داخل منزل و استفاده از وسایل اشتعال زا، اقدام به آتش زدن خودرو رنو ساندرو اینجانب کرده است.

سرهنگ فرمانی ادامه داد: ماموران انتظامی با اقداماتی فنی و تخصصی موفق شدند کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد او دارای ۷ سال محکومیت زندان و ۶ فقره سابقه کیفری بوده و به علت اختلافات قبلی با شاکی، مبادرت به چنین کاری شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: این قبیل جرایم به علت ایجاد ترس و وحشت بین شهروندان، علاوه بر جنبه خصوصی، از جنبه عمومی نیز مستوجب مجازات‌های سنگین می‌باشد و نیروی انتظامی این شهرستان با ناقضین حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/چ

آتش سوزی عمدی خودرو در شهر اسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار