با افتتاح ۳۰ باب منزل مسکونی برخی از معلولان کهگیلویه و بویراحمد صاحب خانه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، به مناسبت هفته دولت چندین پروژه بهزیستی استان با حضور مسوولاناستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.از جمله این پروژه‌ها افتتاح ۳۰ باب منزل مسکونی معلولان بهزیستی بود که به نمایندگی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلید واحد مسکونی را به معلولان اعطا کرد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین با جمعی از معلولان در منطقه امامزاده جعفر دیدار و درد دل‌ها و مشکلات آن‌ها را از نزدیک شنید.

افشارمهر مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به پروژه‌های هفته دولت بهزیستی اشاره کرد و گفت: مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی "رسش" به نمایندگی از هشت مرکز مشاوره روز گذشته با حضور مدیرکل حوزه فرهنگی اجتماعی استانداری افتتاح شد.

او  عنوان کرد: افتتاح ۴ پایگاه خدمات اجتماعی شهرک امام حسین (ع)، ۸ مرکز مشاوره در بویراحمد و کهگیلویه بزرگ، افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی و سلامت روان دیشموک، اجرای طرح مراقبت اجتماعی بهمئی، بهره‌برداری از چندین طرح با اشتغال ۱۰۰ نفری از جمله برنامه‌های هفته دولت بهزیستی است.

افشار مهر به تفاهم‌نامه میان بهزیستی و برخی دستگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: عقد قرار داد آزمایشگاه‌های ژنتیک، انعقاد تفاهم نامه زوجین پیش از ازدواج بین استانداری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و ثبت اسناد دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

انتهای پیام/غ

دیدار استاندار با معلولان گچساران

برچسب ها: معلولان ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.