جلسه شورای هماهنگی دو روزه مدیران کل سراسر کشور در هتل آنای ارومیه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جلسه شورای هماهنگی با حضور علیرضا رفیعی ریاست کل سازمان دامپزشکی، مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور در هتل آنای ارومیه آغاز بکار کرد.
 
بررسی مسائل فنی وتخصصی دامپزشکی از اهداف این جلسه است.
 
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی در این جلسه گفت:ارزش سرمایه دامی آذربایجان غربی ۵۰هزار میلیارد تومان است که ۱۰درصد از این مبلغ معادل ۵هزار میلیارد تومان مربوط به فرآورده‌های دامی است.
 
او با بیان اینکه سالانه ۳۰میلیارد تومان برای تامین امنیت غذایی مردم توسط دامپزشکی استان هزینه می‌شود گفت: اذربایجان غربی منطقه مرزی است وبنا به نقش مهمی که در تامین امنیت غذایی و حراست از ورود موادغذایی، حراست از مخاطرات بیماری‌های بیوتروریسمی دارد نیاز به حمایت بیشتری دارد واعتبارات این اداره کل باید افزایش یابد.
 
آیت الله قریشی نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمت در جهاد کشاورزی عبادت است افزود: اگر نیت شما خدمت به مردم وپیش برد اهداف انقلاب باشد عبادت است.
 
او افزود:تلاش برای خدمت به مردم سبب امداد الهی می‌شود ودر این صورت آن عمل شکست ناپذیر است، واکنون ملت ایران به درجه‌ای رسیده است که امداد غیبی و الهی به کمک مردم می‌آید وآن‌ها را از تهدیدات و بحران‌ها نجات می‌دهد.
 
علیرضا رفیعی رییس سازمان دامپزشکی در این جلسه تاکید کرد: برترین بودن در خیلی از شاخص‌ها ومرزی بودن از دلایل انتخاب آذربایجان غربی به عنوان محل برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور بوده است.
 
او با بیان اینکه اولویت سازمان دامپزشکی تولید کنندگان دامی هستند گفت: در همه شرایط باید پشتیبان تولیدکننده بود و اولویت تصمیم‌گیری در سازمان دامپزشکی، نیز برای تولیدکننده است.
 
در این جلسه از سامانه ملی رصد واکسن‌های طیور رونمایی شد.
 
انتهای پیام/م
 

سفر ریاست کل سازمان دامپزشکی کشور به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.