گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوری و فروش اعتباری ۴ محصول خود را برای فردا ششم شهریور اعلام کرد.

فروش فوری و اعتباری ۴ محصول سایپا در ۶ شهریوربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوری و فروش اعتباری ۴ محصول خود در روز چهارشنبه، ششم شهریور را اعلام کرد.

در طرح فروش فوری محصولات سایپا، خودرو ساینا با رینگ فولادی و آلومینیومی و همچنین کامیونت نیسان بنزین سوز با موعد تحویل ۳۰ روز پس از پذیرش عرضه می‌شوند.

در طرح فروش اعتباری نیز محصولات ساینا و تیبا صندوقدار با رینگ فولادی و آلومینیومی و همچنین سایپا ۱۵۱ با تسهیلات ۴، ۵ و ۱۰ میلیون تومانی به بازار عرضه می‌شوند که شرایط بازپرداخت آن در قالب ۳ چک ۴ ماهه و موعد تحویل ۳۰ روز پس از پذیرش است.


بیشتر بخوانید:  "پيش فروش" و "فروش اقساطي" انواع خودرو در نمايندگي ها


طرح فروش محصولات سایپا هم روز چهارشنبه ۶ شهریور از ساعت ۱۰ صبح در سایت اینترنتی فروش محصولات این شرکت برقرار خواهد شد، محدودیت کد ملی برای ثبت نام در نظر گرفته شده و علاوه بر عدم امکان صلح، اسناد خودرو‌های اعتباری نیز تا تسویه کامل چک‌ها در رهن سایپا خواهد بود و امکان تسویه قبل از موعد و فک رهن نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
شرکت سایپا در تحویل محصول پیش فروش شده 5 ماه تاخیر دارد ولی باز هم هر روز اقدام به بیش فروش با زمان تحویل 30 روزه کرده است. قیمت کارخانه ساینا هم که بالاتر از قیمت بازار شده.
آخرین اخبار